Фізика 9 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Адреса поштової скриньки, на яку ви можете 
надсилати виконані завдання. У темі листа, який 
відправляєте, вказуйте прізвище, ім'я та клас.          

15.05-29.05

Завдання (12 балів)


Виконайте навчальний еко-проект на одну із запропонованих нижче тем:
1. Вплив науково-технічного прогресу на екологію планети 
2. Космічне сміття
3. Теплове забруднення довкілля
4. Шумове забруднення довкілля
5. Радіоактивне забруднення довкілля
6. Електромагнітне забруднення довкілля
7. Альтернативні джерела енергії
8. Забруднення морів та океанів
9. Атомна енергетика. Переваги і недоліки
10. Сонячна  енергетика. Переваги і недоліки
11. Вітроенергетика. Переваги і недоліки
12. Геотермальна енергія
13. Енергія припливів і відпливів
14. ТЕС і екологія
15. ГЕС і екологія
16. Екологічні проблеми транспортної галузі
17. Розумний дім
18. Як допомогти планеті? Це може кожен з нас
 ... можете запропонувати свою тему...

Завдання ОБОВ'ЯЗКОВЕ для всіх!

Етапи роботи над проектом

1.Організаційний. Виберіть ТЕМУ, поставте МЕТУ, складіть ПЛАН проекту. Визначте КЛЮЧОВЕ ПИТАННЯ

2. Підготовчий. Пошукайте  ІНФОРМАЦІЮ, яка висвітлює тему, відсортуйте матеріали згідно плану, підберіть  малюнки, фотографії, відео

3.Проектний. Опрацюйте зібрану інформацію. Подбайте про ПОСЛІДОВНІСТЬ  поданого матеріалу, ПОВНОТУ висвітлення проблеми (пояснення принципу роботи, впливу на здоров'я, на довкілля, вкажіть на переваги і недоліки), ТОЧНІСТЬ інформації (надійність джерел). Пам'ятайте про авторське право!
Зробіть ВИСНОВКИ і запропонуйте ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ проблеми.

4.Оформлювальний. Створіть ПРЕЗЕНТАЦІЮ проекту (бажано в Power Point). Не перевантажуйте слайди текстом, 80% малюнки і фото, 20% -текст. Дотримуйтесь одного стилю при оформленні презентації. 

5. Презентаційний. Подбайте про зовнішній вигляд і поставу. Назвіть себе, тему та проблему. Слова вимовляйте голосно та чітко. Не читайте з аркуша, а розповідайте. Дотримуйтесь регламенту. Будьте готові до запитань. Після завершення подякуйте за увагу. (Нажаль цей етап ми упустимо узв'язку з карантином)

6. Підсумковий. Аналіз і оцінювання


________________________________________________________________
Готуємося до контрольної роботи
Дайте відповіді на 2 з 4 -х запитань
1. З якого човна легше вистрибнути на берег: з навантаженого чи порожнього?
2. Чи можуть швидкість людини і човна, набуті внаслідок стрибка людини з однаковими?
3. Чому під час пострілу гвинтівка і куля набувають різних швидкостей?
4. Метеор повністю згорів у атмосфері. Куди зник його імпульс?

Приклади розв`язування задач
1.Снаряд масою 20 кг, що летить зі швидкістю 500 м/с, потрапляє у платформу з піском масою 10 т і застрягає в піску. З якою швидкістю розпочала рухатися платформа?
2. Граната, що летіла зі швидкістю 10 м/с, розірвалася на два уламки масами 12 кг і 8 кг, які розлетілися в протилежних напрямках. Швидкість руху більшого уламка 25 м/с у напрямі руху гранати. Яка швидкість руху меншого уламка?
Самостійо розв`яжіть задачу
3. Від ракети масою 1000 кг в момент її руху зі швидкістю 171 м/с відокремилась ступень масою 400 кг, швидкість якої при цьому збільшилась до 185 м/с. Знайти швидкість, з якою почала рухатись після відокремлення ступені сама ракета.
 Виконайте лабораторну роботу за малюнком (відповідно до свого звичного варіанту) у робочому зошиті
Віртуальна лабораторія
 Перед виконанням ознайомтесь з ідеєю досліджень:

Підсумковий урок із теми "Рух і взаємодія. Закони збереження". 
Контрольна робота

Тема. Альтернативні джерела енергії

МАТЕРІАЛ НА УРОК

Альтернативні джерела енергії – невикопні джерела енергії, які постійно існують або періодично з’являються в навколишньому природному середовищі такі як енергія сонця, вітру, геотермальна, аеротермальна, гідротермальна, енергія хвиль та припливів, гідроенергія, енергія біомаси, газу з органічних відходів, газу каналізаційно-очисних станцій, біогазів.
Тема. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії

Тема. Фізика і науково-технічний прогрес











 29.04-13.05 
 Зображення, знайдене за запитом "реактивний рух"
ТЕМА І. Розв’язування задач з теми «Імпульс. Закон збереження імпульсу » 
1. П.36 
 Переглянути відео по розвʾязанню задач та списати в зошит.
2.Впр.36 (4,5)
3. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО. 

ТЕМА ІІ. Розв’язування задач з теми «Імпульс. Закон збереження імпульсу » 
1.Переглянути відео  по розвʾязанню задач
2.Записати розібрані розвʾязки у зошит.
 3.Виконати завдання с.258-259 (8-10).

ТЕМА ІІІ. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики 
1. П.37 :
Основи реактивного руху;
 2.Опрацювати с.229
 3.Впр.37(2,3)
4. Впр 37 (4.5)
 5. Передивитись відео "Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики"

ТЕМА IV. Розв'язування задач«Реактивний рух» 
Повторити П.37
 1.Передивитись відео «Розвʾязання задач на реактивний рух»
 2.Записати рішення задач з Впр.37.(1-3) 

3.Передивитсь відео «Реактивний рух для уроку фізики 9».
4. Вправа 38 (1-2)  
5. Переглянути відео 
6.  Презентація "Реактивний рух"


ТЕМА V.Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
I.Переглянути відео: 
1.Демонстрація застосування законів збереження 
2.Закон збереження енергії. Розв'язування задач. 
II.Записати розвʾязки розібраних в відео задач.
III.Вправа No 38 3 (ПЕРЕГЛЯНУТИ)
Вправа No 38 4 (ПЕРЕГЛЯНУТИ) 

ТЕМА VI.Лабораторна робота №7. Вивчення закону збереження механічної енергії

Виконайте лабораторну роботу відповідно до інструкції.
g=9,8 м/с2, k=40 Н/м.
Записати на листку у клітинку (Тема,мета, прилади і матеріали, хід роботи, таблиця, обчислення, висновок)








13.04-24.04











1 завдання (6 балів). Опрацюйте §36-37 , складіть коротенький конспект у робочому зошиті

Взаємодія тіл. Імпульс тіла (перегляньте відео-урок)

Закон збереження імпульсу (перегляньте відео-урок)

Що потрібно запам'ятати?




Реактивний рух (перегляньте відео-урок)

2 завдання (2 бали). Вправа 36.3

Складіть умову і запишіть розв'язок у робочому зошиті

3 завдання (4 бали). Підготуйте проект у довільній формі на тему "Реактивний рух", "Розвиток космонавтики в Україні"

Це цікаво! Сергій Корольов Сила тяжіння.Закон всесвітнього тяжіння (перегляньте для повторення)           ________________________________________________________
30.03-10.03

Підручник "Фізика 9 клас"
Завдання виконувати знизу до верху                                                                
Перевір себе

Алгоритм розв'язування задач з динаміки













Приклади розв'язування задач
(продовження)
Готуємося до контрольної роботи. Один з варіантів точно буде ваш

1 завдання (2 бали).


                                                           
 Розв'яжи кросворд "Рух і взаємодія"










2 завдання (8 балів). Опрацюйте §35 в робочому зошиті.
 Задачі 1-4, розв'язані на ст.222-225, записати

3 завдання (2 бали).
Вправа "Який це рух?"














16.03-20.03

Пропоную почати з повторення



















2 завдання (2 бали) . Виконуйте в робочому зошиті

За малюнком спробуйте скласти рівняння руху тіла, рівняння шидкості, обчислити прискорення. 

3 завдання (2 бали). Опрацювати §33 (конспект у робочому зошиті)







Дослід Галілео Галілея (відео)





4 завдання (2 бали). Опрацюйте §34, замалюйте в робочий зошит таблицю (ст. 216)



Рух тіла під дією сили тяжіння вертикально відео

Рух тіла, кинутого горизонтально та під кутом до горизонту відео

Розв'яжемо задачу.
Камінь, відпущений з рук в ущелину, вільно падав протягом 3с. Визначити глибину ущелини. Силою опору повітря знехтувати.
Важливо при розв'язуванні  задач правильно обрати систему відліку. Будемо розглядати рух тіла відносноосі У, спрямованої вниз. 



5 завдання ( 2 бали). Розв'яжіть задачу у робочому зошиті.
Шишка, що вільно падала з верхівки ялини, біля поверхні землі мала швидкість 20 м/с. Яка висота ялини? Силою опору повітря знехтувати.


Розв'яжемо задачу.
З башти кинули камінь в горизонтальному напрямку. Через 2с він упав на землю на відстані 30 м від основи башти. Визначити модуль кінцевої швидкості каменя. Силою опору повітря знехтувати
Зверніть увагу, що розглядаємо рух тіла відносно осі ОХ як рівномірний



6 завдання (3 бали). Вправа 34.4 (ст.220)

Немає коментарів:

Дописати коментар