ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
23.04-20.05
ФІКСИКИ "ВАЖІЛЬ"

Записати на листку у клітинку (Тема,мета, прилади і матеріали, хід роботи, таблиця, обчислення, висновок)
14.04-21.04
31.03-08.04
1. ТЕМА. ВИШТОВХУВАЛЬНА СИЛА В РІДИНАХ І ГАЗАХ. ЗАКОН АРХІМЕДА
Адреса поштової скриньки, на яку ви можете
надсилати виконані завдання. У темі листа, який
відправляєте, вказуйте прізвище, ім'я та клас.
yarmolchyk_fizuka@ukr.net
26.05-27.05
Підсумковий урок із теми "Механічна робота та енергія". Контрольна робота
27.05 Навчальний проект із теми "Механічна робота та енергія"
26.05-27.05
Підсумковий урок із теми "Механічна робота та енергія". Контрольна робота
-
Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
Одиницею повної механічної енергії в СІ є …
(Кількість балів 1.00) -
Яку механічну роботу виконав Андрій, підтягнувшись один раз на турніку, якщо маса Андрія становить 50 кг, а висота, на яку він перемістився, — 40 см? Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь. Вважайте, що g=10 H/кг .
(Кількість балів 1.00) -
Установіть відповідність «символ для позначення фізичної величини — вираз для її визначення».
(Кількість балів 2.00)-
-
1
А
-
2
-
3
-
4
-
1
А
-
-
А
-
Б
-
В
-
Г
-
Д
-
А
-
-
Розв’яжіть задачу.
Якою є сила тяги одного з найшвидших серійних мотоциклів, якщо він, рухаючись зі швидкістю 90 м/с, розвиває потужність 108 кВт? Отриманий результат подайте в кілоньютонах.
(Кількість балів 2.00) -
Розв’яжіть задачу.
Камінь масою 6 кг зривається з прямовисної скелі в ущелину, дно якої розташовано на 50 м нижче від точки відриву каменя. Визначте кінетичну енергію каменя в момент, коли він перебуває на висоті 10 м від дна ущелини. Опором повітря знехтуйте. Вважайте, що g=10 H/кг. Отриманий результат подайте в кілоджоулях.
(Кількість балів 2.00)
Підготувати проект з розділу "Механічна робота та енергія".
1. Становлення і розвиток знань про фізичні основи машин і механізмів.
2. Прості механізми у побутових пристроях.
3. Біомеханіка людини.
4. Використання енергії природних джерел.
Вимоги до проектів 2. Прості механізми у побутових пристроях.
3. Біомеханіка людини.
4. Використання енергії природних джерел.
ФІКСИКИ "ВАЖІЛЬ"
№
з/п
| Назва теми | Навчаль- ні мате- ріали | Тренаже- ри для само- перевірки | Тести |
1 | Механічна енергія та її види |
| Інтерактивна вправа "Види енергії" | |
2 | Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування |
| Інтерактивна вправа-пазл "Закон збереження енергії" |
|
3 | Прості механізми. Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля |
| Інтерактивна вправа "Прості механізми" |
|
4 | Лабораторна робота "Вивчення умови рівноваги важеля" |
| Інтерактивна вправа "Порядок дій" | |
5 | Коефіцієнт корисної дії механізмів |
|
| |
6 | Лабораторна робота "Визначення ККД похилої площини" |
Флеш-анімація "Віртуальна лабораторія"
1.Записати "Тему, мету, прилади і матеріали", 2.Накреслити таблицю, 3.Записати зразок обчислення 3-го досліду, 4.Провести обчислення 1 і 2 -го дослідів, 5.Результати записати у таблицю, 6.Написати висновок, 7. Сфотографувати, відправити учителеві (Подивись під таблицею) | Інтерактивна вправа "Порядок дій" | |
7 | Узагальнення | Інтерактивна вправа "Скачки" Інтерактивна вправа "Видатні фізики" |
|
Лабораторна робота №11. Вивчення умови рівноваги важеля
Виконайте лабораторну роботу відповідно до інструкції.
Дані у таблицю занесіть відповідно малюнку
Вважати 1 клітинка=5 см=0,05м, 1 тягарець=1Н, 2 тягарця=2 Н
Зразок (1 дослід)
F1=2Н, F2=2Н,d1=15см=0,15 м,d2=15см=0,15 м
F1/F2=2Н/2Н=1, d1/d2=0,15 м/0,15 м=1 (виділене занести в таблицю)
Записати на листку у клітинку (Тема,мета, прилади і матеріали, хід роботи, таблиця, обчислення, висновок)
14.04-21.04
1. Виконайте в робочих зошитах лабораторну роботу №10"Умови плавання тіл". Інструкція для виконання. 2. Переглянути відео, яке допоможе в підготовці до контрольної роботи. 3. Підсумковий урок із теми "Взаємодія тіл. Сила". Контрольна робота.Виконайте свій варіант в робочому зошиті
Варіант1
Початковий рівень
1. ( 1 бал)
Хто вперше виміряв атмосферний тиск?
а) Паскаль; б) Торрічеллі; в) Ньютон; г) Галілео Галілей
2 .
( 1 бал) Тиск
повітря в камері колеса вимірюють…
а) манометром ; в) барометром - анероїдом;
б) динамометром; г) метром.
3.
( 1 бал) Тиск твердого тіла визначають за формулою …
а) p= F/S; б) p = F S; в)
p = F/V; г) p = S/F.
Середній рівень
4.
( 1 бал ) Що
спричиняє виникнення тиску рідини на дно
посудини ?
5. ( 2 бали
) Який тиск у верхній точці Ейфелевої вежі,
якщо на землі
барометр показував 750 мм. рт. ст., а висота споруди 315 м?
Достатній рівень
6.
( 3 бали ) Манометр показує, що тиск у котлі – 1 МПа.
Із якою
силою пара тисне на аварійний клапан, що
має розміри 4 см x 5 см?
Високий рівень
7. ( 3
бали) В одне
коліно U-подібної трубки площею
поперечного
перерізу 1,5 см2 налили воду масою 75 г.
Якої висоти має бути стовпчик нафти, налитої в інше коліно ?
Густина нафти 800 кг/м3
Варіант 2
Початковий рівень
1.
( 1 бал) За якою формулою можна обчислити Архімедову силу?
а) F=rgh; б) F= p/S; в) F=mg; г) F=rgV.
2. ( 1 бал) Атмосферний тиск вимірюють…
а) манометром ; б) динамометром; в) барометром; г) метром.
3.
( 1 бал) Сила, яка діє на тіло занурене у рідину, напрямлена…
а) вертикально вгору; в) вправо;
б) вліво; г) вертикально
вниз.
Середній рівень
4.
( 1 бал ) Що таке
нормальний атмосферний тиск?
5.
( 2 бали ) Яка висота гори, якщо біля її
підніжжя тиск
дорівнював 730 мм. рт. ст., а на вершині 695 мм. рт. ст.?
Достатній рівень
6.
( 3 бали ) Брусок, що
має форму прямокутного паралелепіпеда розмірами
4 см x 5 см x 10 см, опустили в гас.
Чому дорівнює виштовхувальна сила?
Густина гасу 800 кг/м3 .
Високий рівень
7.
( 3 бали) Суцільний
однорідний брусок густиною 0,7 г/см3 плаває
у воді так, що над водою
перебуває тільки його частина
об’ємом 60
см3. Яким є об’єм бруска?
____________________________________________
31.03-08.04
1. ТЕМА. ВИШТОВХУВАЛЬНА СИЛА В РІДИНАХ І ГАЗАХ. ЗАКОН АРХІМЕДА
Дайте письмово відповіді на запитання:
1. У якій воді легше плавати: у річковій чи морській?
2. Як можна відокремити металеві ошурки від тирси?
3. Чому відро з колодязя легше піднімати коли воно ще знаходиться в воді?
Розв'язати задачу:
Обчислити виштовхувальну силу, що діє на повністю занурене у воду тіло об'ємом 0,003 м³.
Густину води 1000 кг/м3
2. §27-28 повторити
2. §27-28 повторити
2.
Вправа 29 – виконати письмово в зошиті.
3.
Підготувати
навчальний проект з теми «Розвиток
повітроплавання, судноплавства» (доповідь на 3-5 сторінок, можна
тему звузити і розглянути окремий аспект, оцінюватися буде повнота
огляду теми проекту і висновки)
4.
Виконати тест «Тиск рідин і газів» для самоперевірки:
5.
Виконати тест «Тиск. Архімедова сила» для самоперевірки:
https://naurok.com.ua/test/start/43134
Додаткові завдання для кращого розуміння та засвоєння теми:
Пройти тему "Плавання тіл" можна за цим уроком П. Віктора
https://www.youtube.com/watch?v=IZVFIQaTPwQ
https://www.youtube.com/watch?v=IZVFIQaTPwQ
Відпрацювати навички розв'язання задач з плавання тіл можна за уроком П.Віктора "Задачі на плавання тіл"
https://www.youtube.com/watch?v=LCYJkTfhfsw
https://www.youtube.com/watch?v=LCYJkTfhfsw
Урок розв'язання задач з теми: "Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда"
Дослід "Умови плавання тіл"
Перегляньте відео для повторення умов плавання тіл. Заповніть таблицю умов плавання тіл:
Умови плавання тіл
Умова
|
Порівняння сил
|
Порівняння густин
|
тоне
|
Fт Fа
|
ρт ρр
|
плаває всередині
|
Fт Fа
|
ρт ρр
|
спливає
|
Fт Fа
|
ρт ρр
|
Немає коментарів:
Дописати коментар